Pyjamasparty

Kanske det är så att dagen efter man dygnat inte är den bästa att låta brudarna ha pyjamasparty på...
Så är läget i alla fall. Har en massa stimmiga brudar här utanför min sovrumsdörr. 
Tjejerna fick bjuda två kompisar var plus kusin Nelly. Nelly kunde tyvärr inte komma.
Det blev Wilmas kompisar T och I förstås och Alice bjöd K och J2.
Tjejerna har planerat det här länge. De började med att spela kubb och sedan åt de pannkakstårta som Wilma gjort.
Sedan hade de några andra aktiviteter och nu tittar de på film.

Albin har haft två kompisar här idag. H och V. Så han var mycket nöjd!

Jag har ägnat dagen åt att städa nedervåningen. Nu är jag sjukt trött.

Hämtade ett tygpaket på hemvägen som jag inte haft tid att öppna förrän nyss.

Skrattade gott åt Pontus när han kom släpandes på en gammal cykel som han hittat i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0