Inte roligt

Började nyss ett inlägg med rubriken roligt... Men det försvann. Så nu börjar jag med inte roligt.

Jag har konstaterat vad jag lider av just nu:
Tristess!
Det var längesedan jag hade så där riktigt roligt så jag bara skrattade hysteriskt och allt var bara tok och roligt. Det vill jag snart uppleva igen!
Jag kände verkligen hur jag behöver det idag.
Så om du är en lite tokrolig och galen människa så hör av dig så vi får umgås och jag kan råda bot på detta!

Albin försökte få tag i någon kompis imorse men det var lika omöjligt som vanligt. Däremot bestämdes att Albin skulle få komma till W på lördag vilket resulterade i en mycket nöjd Albin.

Vi for till mamsen istället. Albin lekte med morfar och mamma, syrran och jag handarbetade. Jag gjorde färdigt mammas uggla. Den har en sådan härlig färg!
Efter lite lunch och kaffe åkte vi hem till Alice som väntade.

Wilma och kompis T kom strax hem. Jag bakade kladdkakecookies och de gjorde smoothie till mellis.

Syrran ringde och frågade om vi ville med till en lekpark så det gjorde vi. Tom Wilma och T följde med. Dessvärre regnade det när vi kom dit. Lite uppehåll och sedan en hagelskur på det. Då åkte vi hem! Jag tror nog att barnen roade sig ändå. Det gjorde i alla fall syrran och jag!

Hem och gjorde en skinkpizza och en salamipizza till middag. Alice läste läsläxan för mig medan jag virkade på Albins döskallesjal.
Sedan sydde Wilma och jag. Wilma sydee ett pannband till en vän och jag började på en present till helgens femåring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0