Ultraljud

Idag har vi varit till Gävle sjukhus och gjort ultraljud på Albins njurar och urinblåsa. Det gick jättebra även om han tyckte att det var lite obehagligt. Han fick sitta i mitt knä och slapp ligga på britsen. Det var nog tur det annars hade Albin nog blivit arg.
Svaret får vi dessvärre vänta på eftersom dagens bilder måste jämföras med gamla bilderna.

Albin har även börjat gå lite idag. När han reser sig upp mot bordet och jag sträcker fram händerna så tar han två tre riktigt säkra steg mot mig. Och han blir så stolt när jag berömmer honom!

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktiga Albin! Han gick ju några steg i lekparken oxå.

2011-05-24 @ 08:19:43
URL: http://yramamman.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0