Stolt

Hämtade barnen efter jobbet och vi åker hem för att de(brudarna alltså) ska få byta om till det efterlängtade boll&lek.
Efetrsom vi inte har någon spis inkopplad just nu så bestämmer vi oss för att äta  på macken.
Jag tog en panini med kebab och vitlök, Pontus och Wilma tog korv i baguette, Alice tog korv med mos och Albin tog korv med bröd. Gourmetmiddag....
Albin får en låda att ta med sin korv i när vi ska åka därifrån så han har pickninck på Vindarnas.
Albin leker med Wilmas klasskompis Matilda medan brudarna spelar. Pontus tittar på sitt gamla lag.
Pontus fröken kommer fram och pratar med mig. Hon säger att jag har en duktig kille. Han jobbar så bra på lektionerna nu. Han gör henne glad varje dag med sina framsteg och har även fått intresse för engleskan som tidigare varit Pontus värsta ämne.
När vi kommer hem frågar jag Pontus hur det gått på simningen idag och han berättar att han simmat 25m! I stora bassängen med 3,5 meters djup!
Jag är sååå stolt!
Det var Pontus med när jag berömde honom! Hela ungen strålade men han ville inte visa det.
Jag har nu lovat Pontus att bara han och jag ska åka till Valbo någon kväll så att ha får välja sig något som han vill ha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh så härligt att höra om Pontus!! Jag blir såååå glad!!!
Hojta om ni blir utan kök längre så får jag väl försöka bjussa på mat nån dag.

2012-09-05 @ 08:56:46
URL: http://yramammansrecept.blogg.se
Postat av: Linda Mazaheri

Härlig blogg! :)

2012-11-04 @ 13:50:04
URL: http://lindamazaheri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0