Rekryt, bak och brist på städning...

Jag fyller år imorgon och tror ni jag har städat? Näää
 Tror ni jag har bakat då? Näää

Wilma och jag satte igång ett bak som vi trodde skulle bli ganska rejält. Vi såg ut en broschyr med tre olika kalasbak, valde ett och satte igång. En kaka hann vi innan det var lunchdags!
Vi skulle förstås fortsätta efter lunchen men jag fick sms att Anso med familj skulle komma inom en timme så då var det inte så stor idé att fortsätta...
Himla skoj med besök är det förstås!

Jag har gått i strejk vad gäller städningen! Jag tycker inte jag ska behöva plocka undan grejer efter alla barnen och Patrik... Att jag plockar efter Albin är en helt annan sak. Lite svårt är det att låta bli förstås... Igår dammsög jag och torkade golv runt alla saker som låg överallt. Jag har även börjat sortera Albins leksaker lite lätt. Det blev en hylla över efter lite omorganisation i Alices och Pontus rum och den har jag nu plockat i Albins större leksaker i så att inte allting behöver ligga på vardagsrumsgolvet.

I torsdags var jag till Malin och hade tuppdemo. Det gick bra som vanligt!
På fredagen smsar hon mig om att hon ville bli konsulent. Jag trodde knappt mina ögon när jag läste det. Riktigt kul att få en rekryt! Då blir man taggad att fortsätta. Läste ett gammalt mail idag från min teamledare också. Tydligen hade jag haft näst bäst försäljning i shipet v 18...

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen och till rekryten!

2012-07-02 @ 11:16:36
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0