Dags igen

Sist vi åkte från Uppsala fick vi ju veta att Albins stenter skulle tas ut i v 30. Nu är det ju v 30 och eftersom vi inte hfått något besked i förra veckan så trodde jag att det inte skulle bli något denna vecka.
Men jodå! På fm ringde Maara och frågade om vi skulle kunna komma på fredag. Jag tror det svarade jag men vi måste kolla med barnvakten först.
Det var ändå ingenting bestämt. Maara skulle ringa narkosläkaren först och höra om de kunde klämma in Albin på fredag. Hon hade ringt hela morgonen utan resultat så hon tyckte att hon kunde kolla med oss först då.
Vi bestämde att hon skulle återkomma när hon fått tag i narkosläkaren så jag passade på att ringa mamma och fråga om barnvakt under tiden. Det var okej med både mamma och narkosläkaren så imorgon bär det av mot Hotell Uppsala. Vi ska sova där imorgon så att vi är på plats i tid på fredag. Kl 6.45 ska vi vara på Akademiska!

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Hejsan!
Vad kul att du läser bloggen;)

Jo det stämmer, jag va vid city gross i torsdags
med 4 av barnen;)


Hoppas allt gått bra med lilla Albin <3
Kram

Svar: Tack!
Jenniebenni

2012-07-28 @ 02:07:00
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0