Fotbollskille

Pysslade med lite tvätt och synintryck medan barnen var på skolan.
Har just fått hem ett mönster på yogabrallor liknande me&I:s som jag ville testa. Det blev i fultyg då jag inte hade annat hemma. Men älskade dem ändå. Perfekt passform tyckte jag!
Nu drömmer jag om något fint melerad tyg att sy dem i.

Gubben var också ledig idag så vi passade på att åka till Hofors och luncha. Thaibuffe satt inte helt fel!
En sväng på Sparköp och Lidl och sedan var det bråttom hem att möta upp lillgrabben vid taxin.

Lasagne till middag innan det var dags för jordens grej. Fotbollsträningen som Albin haft nedräkning till i 5 dagar.
Och roligt var det!
Skulle visst bli match om två veckor.
I fredags var vi och handlade utrustning till träningen. Röda shorts, neongul tröja, benskydd och röda strumpor blev det. Benskydd provades i bilen på väg hem. Ivrig kille det där.
Fotbollsskor fanns det som tur var efter brudarna.

Jag hann inte kolla på hela träningen. Skulle på klassmöte i Alices klass.
Åh, vad jag tycker sådant är tråkigt.
Det visades en film om betygsättning som jag säkert sett en massa gånger förut. Lite allmän information och prat om skolresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0