Derby

Kl 09.30 var det samling för Albins fotbollslag på ip. De hade match mot Hofors. Albins första match så det var stort!
Jag tror att de vann alla fyra matcherna och till och med Albin var på bollen en gång. Han har ju bara varit med på två träningar så det trodde jag inte.
Efteråt bjöds det på korv och festas.
En mycket nöjd kille!

Patrik fick steka på lite färska hamburgare till oss på muurikkan. Gott efter en kylig FM på Vindarnas!

T sov hos Wilma natten till idag så jag hade fyra barn med mig till ip även på EM. Alla Tifs lag skulle tåga in lagvis för att inviga matchen mellan Tifs A-lag och Hammarbys dito.
Tjejerna ville stanna kvar och titta på matchen men Albin och jag for hem.

Vi hängde mest ute och tittade på Pontus som grejade med baklysena på epan.

Fick sms av glassbilen att den skulle komma en stund senare. Den kom inte alls. Riktigt dåligt tycker jag!
Jag tröttnade på att stå ute och vänta efter en halvtimme och gick in för att laga mat. Ugnsfalu med hemgjord mos blev det.

Klippte ut en söt liten tröja i stl 104 i ett fint småblommigt rosa tyg. Så skoj att sy små tjejplagg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0