Sliten

Ordentligt sliten efter natten...
Tog en gofika när jag kom hem och satte sedan igång en nötgryta i crockpoten. Lite rött vin, bacon och kantareller gjorde sitt till.
Den smakade himmelskt till middag sedan.

Blev soffläge ända tills Alice kom hem från skolan och det var inte långt ifrån att jag somnade där på slutet. Masade mig upp och satte på kaffe tills Alice kom.
Hon var sedan så gullig och plockade fram fika till oss. Frågade om hon fick ta fram lussebullar ur frysen som de bakade igår när mormor var här.
Och de smakade allt annat än illa!

Vi sydde lite Alice och jag. Var riktigt mysigt då det bara var vi.
Jag blev klar med bodyn som jag påbörjat och blev faktiskt väldigt nöjd!
Skalade lite potatis och drog sedan iväg för att hämta Wilma hos E och Albin hos Er.

Efter middagen var det lite för snurrigt här för min sömnbristhjärna så jag längtade till läggdags.

Wilma gjorde chokladbollar som hon bjöd på. Gott!

Sedan kom hon på att jultidningar måste beställas så jag satt och kollade igenom dem. Men det blev obeställt i alla fall. Alice och Albin hade ju lagt sig så de kunde inte vara med och välja Premier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0