Ensam

Känner mig ofta som världens ensammast...
Efter barnen lagt sig har jag suttit ensam i soffbordet och stickat/virkat. Gubben drog på jobbmiddag. Tidigare jobbade han.
Ibland känns det väldigt jobbigt att vi jobbare helgerna mot varandra...

På FM försökte jag få med mamma till Sandviken men hon hade redan lovat bort sig på matlagning åt syrran.
Ensam vuxen som vanligt då...
Vi for i alla fall iväg och klippte tre av fyra barn. De blev så snygga så!
En underbar sallad special på Jensas efter detta och sedan in på Hemmakväll för inköp av lördagsgodis .
Mer än två kilo blev det. Ooops!
Och så lite handling på Ica maximalt och Willys. Väldigt bra priser denna vecka. Men fruktansvärt med folk.

Albin hade väntat hela dagen på att få åka iväg och leka med kompis D och så äntligen vid kl 14 var det dags.

Hjälpte gubben med lite hårklippning och sedan häckade jag i soffan tills det var dags för matlagning.
Alice hjälpte mig med maten och medan riset kokade färdigt och kasslergratängen stod i ugnen så skjutsade jag gubben till Hammarby.
Barnen fick passa maten.

Hämtade Albin och hamnade sedan i soffan igen. Albin och Alice gjorde mig sällskap en liten stund.


Kommentarer
Postat av: Blogg.loppi.se/trepojkarochentjej

Hej. Kul att hitta dig här med. Kram Åsa

Svar: Skoj att du hittade hit! Kram
Jenniebenni

2016-11-19 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0