Ensam igen

Eller alltid ensam känns det som...

Hade i alla fall tre paket att hämta på väg hem imorse. Inte illa!
Bakboxen, garn från adlibris och tyg från Jonic (även knappar).

Montera en poncho som väntat på knappar och tvätta var i stort sett det jag pysslade med innan jag mötte Albin vid taxin.

Vi fikade lite och sedan var det dags att åka på Alices utvecklingssamtal. Allting såg hittills bara bra ut. Hon var fortfarande en snäll och hjälpsam tjej i klassrummet, något som jag tycker gått över hemma.

Wilma följde med T hem. Albin ville leka med W så vi messade och frågade om han fick följa med oss hem. Det gick bra.

Pontus kom hem från skolan och fick åka och handla till kvällsmaten . Farmors mat bestämde Pontus.

Patrik messade om att jag kom väl ihåg att han skulle på julbord ikväll. Så jag behövde inte göra mat åt honom. Det kom jag inte ihåg.
Och maten stod ju redan i ugnen... Wilma åt inte heller hemma så jag tror det finns 4/5 kvar av gratängen.
Skoj! Eller inte...

Wilma messade om T fick sova hos oss. Självklart fick hon de!
Jag tänkte att då blir väl tjejerna hitskjutsade . Men närå, jag fick ta med mig barnen och åka och hämta dem.

Sedan blev det fredagsmys uppe med tända ljus, chips, dipp och läsk. Vi kollade på Santa buddys.

Lite stickning på adventssockan blev det innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0