bmx

Sticka baklänges är ju också kul!
Eller inte...
Bestämde mig lite hastigt och lustigt för att börja på en tröja till Alice idag.
Och det gick ju bra☺
Fram till sjätte varvet med mönsterstickning då jag insåg att jag glömt byta till större sticka.
Bara att backa med andra ord.

Ägnade förmiddagen åt lite städning.
Rev ur allt ur sängen. Till och med bäddmadrass,  täcken och kuddar.

Patrik var ledig idag och Albin var på dagis så vi for till Sandviken för att käka och handla.
Lunch på Aga-kiosken blev det. Inte det godaste jag ätit men kul att testa något nytt.
Hamburgare med halluomi, bacon och tzatziki tog jag.

Hämtade Albin vid två och käkade sedan mellis/fika innan vi begav oss mot Hofors.
Brudarnas Tif-dräkter hade kommit så dem hämtade vi. Köpte lite garn på Spar-köp och sedan blev det x-park för första gången sedan nyår.

Väldigt sen middag blev det ikväll. Klockan var nog runt sju. Men man får ju anpassa sig efter aktivitetstiderna.
Efter middagen bakade Alice grahamsscones till kvällsfika.
Hon hade receptet med sig hem från skolan. De hade tränat på att dubbla och halvera receptet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0