4/4-16

Albin var hos mamma på morgonen så jag åkte dit och fick kaffe.
Sedan blev det mest slapp på soffan för mig efter en riktigt dålig natt. Albin roade sig med morfar. De var ute och spelade badminton. De låg på golvet inne och lekte med tåg.
Och så lekte de gömma nyckel. Då fick även mormodern vara med även om det var knappt.

Lunch fick vi också. Limpa som Albin sa en gång i tiden. Alltså köttfärslimpa potatis och sås.

For hem lagom tills Alice skulle komma. Fikade lite och sedan gick barnen ut.

Fixade med maten så den stod i ugnen tills jag skulle hämta Wilma på juniorerna. Även matkassen hämtade jag då.

Hem och fixa färdigt maten och slänga i sig den. Brudarna fick skynda sig att äta och leta på varma kläder till fotbollsträningen. De har börjat träna på Stålringen nu och sist var det snöstorm...

Kom lite sent med dem till träningen som vanligt😕

Syjunta i syrrans nya hus kl 19 var nästa punkt på dagens schema. Men jag åkte direkt efter dumpning av brudarna så jag kom nog en timme för tidigt. Lina, Malin och mamma var också där. 
Jag stickade färdigt mina påsksockor.  Bara fästning av trådar kvar. Och så ska jag fixa något band att trä i.
Lina och jag funderade på nya projekt. Även syrran var nästan med. En blue sand cardigan  ska det bli. Vi ska nu bara bestämma garn färger innan vi kan sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0