Vinterpromenad

Albin och jag åkte till mamma och pappa på morgonen. Albin tyckte att vi kunde åka dit efter bmxem igår men det fick bli idag istället.
Det bjöds på fika när vi kom dit. Mamma hade bullat upp med flera sorter. Albin åt endast Hallongrottor! Tre stycken!

Gömma nyckel var visst leken för dagen.Albin engagerade både mormor och morfar. Jag satt i soffan och virkade på den förbannade julgardinen.

Strax före lunch skulle Albin och morfar gå ut så då fick jag för mig att ta en liten promenad. Det var så vackert ute.


En längre promenad än tänkt blev det. Var nog ute en halvtimme åtminstone.

Lunch fick jag och lite kaffe på det. Sedan var det dags att fara till jobbet.
Albin tyckte att han kunde stanna hos morfar fast jag skulle jobba så det fick han.
De skulle åka och hämta kusin Nelly på em och resten av min familj skulle ändå till mamma och äta på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0