Stålringen

Fick ett uppdrag idag! Så efter lämning på dagis åkte jag till Media Markt och köpte ett nytt modem. Efter det träffade jag mamma inne på köpis men vi kom överens om att åka vidare till Owe Jansson. Där köpte jag tyg till vimplar till Alices rum. Vi åkte tillbaka till köpis och lunchade där. En sväng på H&M och Ikea hanns också med. På Ikea träffade jag några av mina hett efterlängtade fd arbetskamrater.

Alice kom hem ca 13.20 och då bakade vi. Jag gjorde vaniljkaka och hon negerbollar. Wilma fick passa kakan som inte hann bli klar i tid när hon kom från skolan. Jag var ju tvungen att hämta Albin kl 14. Lite matförberedelser efter det. En ny bmx-rätt blev det. Krämig pastasallad med kyckling efter eget hittepå.

På bmxen hade jag tur att träffa en "kändis" att prata med.
Det var så mycket barn som åkte idag så Albin ville inte åka hela tiden. Det gjorde inget. Han cyklade utanför istället!
Jag tittade även lite på Alices fotbollsträning. Himla bra att det var två aktiviteter på samma tid och plats idag!
Jag var iväg och hämtade Alices nya TIF-dräkt innan hennes träning började. Så hon kände sig nog lite extra snygg idag.

Pontus var in på Ica och hämtade sin nya keps som han beställt. Han såg otroligt nöjd ut! Och den var faktiskt lite fin.

En kvällsfika när vi kom hem och sedan var Wilma och jag ut på promenad. Skönt väder ikväll!

En beställning till ratrika är skickad och så påbörjades ett nytt projekt ikväll. 
En snäckskalssjal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0