Ullared

Gubben och jag styrde kosan mot Ullared imorse efter mängder av kramar från barnen.

De har skrivit önskelistor förstås och beskrivit vad de behöver för kläder.

Resan gick bra och vi stannade först vid Eurostop i Örebro för fika och sedan på Ikea i Jönköping för lunch. Det regnade mest hela tiden på oss men det gör ju inget när man ska åka.

Vi checkade in när vi kom fram till Ullared strax efter kl 15 och sedan var det dags för den efterlängtade shoppingen.
Jag gick först ner på hästavdelningen för att fixa lite julklappar åt brudarna.
Sedan bestämde jag mig för barnavdelningen eftersom det var så lite folk i butiken. Skönt att ta det lugnt där uppe.
Jag höll kontakt med barnen där hemma genom Pontus. Är ju så bra att kunna skicka bilder så de kan välja själva vad de vill ha.
Det fanns jättemycket fint till barnen så jag hade gott kunnat köpa mer.

Lite kvällsmat i restaurangen blev det efter fem. Och full fart med shopping fram till stängningsdags kl 20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0