Rast

Det sitter inte helt fel med en timmes rast när man jobbar 13-timmars så just nu ligger jag i soffan på jobbet och bloggar. Nyss stickade jag på min glittermössa.


Egentligen skulle jag varit ut på en promenad och fått lite luft men är för trött för det idag. Jag hade i alla fall balkongdörren öppen när jag stickade!

Jag har min långhelg på jobbet just nu och då är det skönt att barnen får vara hos mormor och ha det gott.
Jobbade 13.30-21.30 på fredagen, 8-12 och 17-21.30 igår. Och idag är det 7-20 som gäller.

På min lååånga rast igår så hade mamma och jag bestämt att vi skulle bada med barnen i Hoforshallen. Det var himla mysigt. Synd bara att det bara blev Aöbin och Alice som blev med. Pontus ville inte och Wilma var på kalas.
Efter badet följde jag med hem till mamsen och fick kaffe. Mamma tyckte visst att jag åt upp barnens lördagsgodis...
Men vad då? Man måste väl få smaka😉

Bjuder här på en liten jobbselfie. Ni har väl sett snyggtröjan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0