Hektiskt

Höstlovsveckan har precis passerat och jag har då jobbat sex av sju dagar. Såg verkligen fram emot att få vara ledig imorgon! Skulle egentligen varit ledig i två dagar men tog på mig ett extraskift på tisdag tidigare. Tror ni inte jobbet ringer och frågar om jag vill jobba även imorgon!?

Det var kris och de kunde inte få ut någon annan så eftersom Patrik var ledig så tänkte jag att jag kan väl ta det då om det är ok med chefen. Och det var det trots att jag då kommer över 100 % denna månad.

Torsdagen som var min lediga dag på lovet spenderade vi på Parkbadet tillsammans med Nelly och mamma. Mycket trevligt!
Albin åkte raka vägen till bästa kompis M efter badet.
Resten av familjen satte igång med en kvarts snabbstädning innan vi fick besök av barnens kusiner från Nossebro.
De åkte 17.30 och kl 18 skulle Alice vara på fotbollsträning så vi fick ta en snabb middag på macken.

På fredag morgon städade vi en hel del innan vi åkte till Valbo där det blev inköp av jacka till Pontus och skor till Wilma och mig på Stadium där det var 20% rabatt på hela sortimentet.
Alice fick en hett efterlängtad jacka från Lidl vilket resulterade i att vi blev toksena hem.
Patrik fick komma ut med väska och nycklar till grindhålet och så fick hann rycka kassarna ur bilen innan jag brassade till jobbet.

Efter jobbet i lördags mötte jag upp barnen i x-park där det var jam. Pontus var med och cyklade. Han fick jättefina priser trots att han kom på delad sista plats.

Idag var det höstlovskul genom Alices simskola efter jobbet. Barnen hade jättekul och två timmar gick fort. Jag blev glatt överraskad av fikat det bjöds på! Massor av hembakt!

En snabb hamburgare stektes hemma och innan vi skulle till att äta dök mamma och pappa upp med en tårta som de fått i inflyttningspresent av Ica Maxi. Alla åt med god aptit utom Albin som är tårtvägrare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0