Me&I hos Tessa

Efter frukost åkte jag upp en snabbis till Ica för att köpa lite grejer till lunchen. Jag var tvungen att förbereda lunchen eftersom vi skulle till Tessa på Me&I som började kl 11.
Crockpoten är fruktansvärt bra i sådana här lägen. Lunchen skulle vara klar till ca 13.30. Sent, jag vet! Men ibland måste man.

Jens ringde och tyckte att Pontus skulle komma till honom när vi var på partyt. Det slutade med att alla barnen blev kvar där!
Limpan fick prova på att vara niobarnsfar för en stund!

Anso tyckte vi skulle käka lunch hos dem så det gjorde vi. Har alltså crockpot-maten kvar till matlådor!
Fläskpannkaka till barnen och tacosallad till oss vuxna blev det hos Anso.

Vi åkte hem strax före tre för att hinna käka mellanmål och för att brudarna skulle byta om innan vi åkte till ridskolan. Wilma red på Cindy idag och Alice red på Fjodor. De fick prova på att galloppera idag och båda klarade det galant utan ledare.
Albin tyckte att hästarna hade guppiga sadlar. Det var väl för att barnen skuttade i sadeln när de travade.



Det är Albin som tagit bilden på hästarna.

Bara att ställa sig vid spisen när man kom hem...
Det blev pasta och något slags korvröra till middag.
Kaffe och glass på det!

I torsdags hämtade jag ut ett paket från Buzzador. Jag har blivit uttagen att buzza gelesocker multi.


#dansukkerbuzz #muscovadosirap #buzzador

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0