Sista dagen på semestern imorgon

Men nog kan man säga att vi har njutit allt. De första veckorna var ju lite tråkiga med bara regn. Tur att vi hade två födelsedagar att fira då så att vi kunde roa oss med att förbereda inför dem. De senaste nio dagarna har det varit strålande sol så vi har spenderat en del av varje dag på Storviksbadet där vi har säsongskort.

Förfrågningarna om vi skulle till badet rullade in på sms imorse.
Det blev bestämt att vi skulle åka till Anso efter lunch och eventuellt åka till badet senare, vilket vi gjorde.
Albin och Julia har verkligen funnit varandra nu den senaste tiden! Skoj!

Jag har nog spenderat fler timmar i solen de senaste veckorna än jag har gjort de senaste 15 åren. Det har resulterat i en helt okej solbränna men även soleksem som kliar rätt bra.
Alice har också fått soleksem på ryggen så vi har smort med lite kortison på kvällarna så hon har sluppit den värsta klådan.

Tvätt finns det gott om i vår familj.Med tanke på att det har varit utmärkt torkväder så borde jag hunnit undan ordentligt, men icke. Tvättar nog ca tre maskiner om dagen och har ändå inte tomt i korgarna ännu.
Men så låg jag rejält efter tidigare också.
Nu är då det mesta undanvikt och det här har jag roat mig med under kvällen.


En inte så tydlig bild på mina soleksem


Albin har fått en så härlig tröja som jag måste visa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0