Kommentera mera

Jag vill jättegärna att ni lämnar någon kommentar här ibland!Snälla!

Har lite bekymmer för tillfället... En mentor som jag känner mig smått jagad utav. Denne har till och med koll på när jag senast besökte edwise. Får det vara så?
Och så det här förbannade jobbet som jag egentligen älskar men just nu är det bara skit. Imorgon har vi schemamöte och det kommer att bli ett förbaskat surr. Den som hörs mest är den enda som kommer att få sagt vad de denne tycker eftersom alla pratar i munnen på varandra.

Annars har jag mått susen idag och det tror jag beror på att jag kom iväg till gymmet imorse. Lämnade Albin på dagis först då han hade extratid.
Färgade håret när jag var färdigtränad men det var då en skitfärg. På vissa ställen var jag lika grå före som efter...

När vi hämtat Albin från dagis åkte vi vidare till Sportringen. Albin behövde varmare stövlar. Jag vill köpa Viking åt honom då jag tror att dessa är varmast men han skulle absolut ha ett par som det var lite grönt på som stod bredvid. Hoppas han håller sig varm i alla fall.
Även Alice lyckades tjata åt sig ett par skor fast jag tyckte vi skulle titta hemma först om det fanns några.

Det blev en fika på Bakerian när vi hämtat Pontus. Jag åt en Bananzatårtbit som jag älskar och som jag så sällan brukar hitta.

Jag tittade på julkalendern tillsammans med barnen och det var så mysigt. Alice tyckte att det var såå spännande!

Lite läxläsning med Alice och Pontus. Mycket fiffigt sätt att träna engelska på. Det var någonting som hette glosor.eu.

Virkade lite på julgardinen medan vi fikade glögg, julmust och julknäcke med julskinka och rödbetssallad på.
Nu börjar jag känna av julstämningen lite.
Gardinen börjar närma sig sitt slut nu tror jag. Så jag beställde en gardinstång med ringar och nypor till så att jag kan testa.
Lite annat blev det också beställt från Ellos.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag läser när du skriver men är oduglig på att skriva en kommentar fast jag vet vad glad jag själv blir för en. Ska bättra mig :)
Hoppas att mötet går bra imorgon och du blir nöjd med schemat du får.
Tycker inte mentorn ska ha koll på när du är ut på Edwise, det är ju din förlust om du missar någon information där.
Att träna är skönt,just nu ligger min träning på kvällarna men ska försöka få till morgonträning istället.

2014-12-02 @ 23:15:03
URL: http://terwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0