Träning 3

Var i väg till gymmet i onsdags och det var första gången på säkert en månad. Jag är grymt nöjd med vad jag lyckades åstadkomma! Först löpbandet där jag körde intervaller med en och en halv minut jogg och seda två min gång men när det blev dags för sista löpningen så kände jag att jag skulle sätta personligt rekord. Det blev först två min, tre min, fyra min och sist mdn inte minst fem minuters sammanhängande jogg.
Gjorde sedan mina maskiner ivanlig ordning.

Träning igen på fredagen och körde precis samma upplägg.

Jag belönade mig själv med lite nya träningskläder i onsdags eftersom jag hade uppnått ett mål med springningen. Det nya målet är jogg tio min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0