Sjukt nöjd

Jag känner mig sjukt nöjd efter att ha varit ut och gått/ joggat i 24 min. Först gick jag fem minuter och sedan joggade jag i en minut. Detta upprepades då fyra gånger och sedan var jag högröd i ansiktet och hade en skaplig puls. Snacka om dålig kondis!
 
Tanken är väl nu att joggingtiden ska utökas och gåtiden minskas. Målet är att kunna jogga 30 minuter i följd. Vi får se hur det går...
Någonting positivt med den här turen är att jag känner att jag fick en massa energi och vill genast ut på nästa runda (skulle jag aldrig orka iofs).
 
Jag har nu jobbat fem dagturer i sträck och är ledig i helgen och det känns skönt. Vårt schema inför helgen är fullspäckat. Mer om det kommer förhoppningsvis imorgon.
På söndag är det ett nytt pass med Functional Moves som jag skulle vilja gå på men det är precis när brudarnas ridning är så jag får väl avstå. Hoppas att det kommer fler tillfällen!

Kommentarer
Postat av: Malin

FANTASTISKT! Du är igång!!

2013-05-10 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0