Åhhh...

Åhhh vad barnen var svåra att få i säng idag... De tjafsar så mycket när de är inne på toa och ska göra sig klar alla fyra. Tror Wilma tog 20 min på sig för att få tandkräm på tandborsten... Men nu är de i säng!
 
Meningen var nu att jag skulle baka till partyt på torsdag men jag tog tag i träningen istället.
50 situps, 30 utfallssteg och en maxplanka har det blivit hittills. Ska bli fler plankor snart men utfallsstegen tog knäcken på mig...
 
Det ser lovande ut inför partyt på torsdag! Jag har nog ca åtta gäster nu. Hoppas på fler förstås!
Som vanligt kör det ihop sig med städningen imorgon kväll efter jobbet. Men det löser sig nog! Bakandet går det också dåligt med. Jag har gjort några blåbärsrutor idag i alla fall. Riktigt goda om jag får säga det själv!
 
På morgonen åkte Albin och jag till affären och Albin bestämde sig för att köpa ett gosedjur som han fastnade för. En gul dinosaurie.
Albin har nog tröttnat på att vara hemma med mig och ha det tråkigt. Han sa att pappa skulle skjutsa honom till Stubben(dagis) och att jag skulle hämta honom. När jag sa nej så försökte han med att jag skulle lämna honom. Jag sa nej igen och då blev Albin väldigt besviken.
 
Vi har fått ett bekymmer som vi försöker lösa också... På fredag har dagis och skola stängt och jag är ledig så egentligen vore det inget bekymmer i sig men nu har vi tydligen obligatorisk handledning på jobbet mellan kl 10-12... Klantigt av chefen att lägga det på en studiedag. Hon har ju själv barn på dagis...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0