Furuvik

Furuvik hela dagen blev det idag. Vi

började med att titta lite på djuren. Jag tyckte vi fastnade lite väl länge på varje ställe... Griskultingarna var i alla fall dagens sötaste!
Vi hade tagit med oss korv att grilla till lunch så Patrik fick trängas vid grillen medan jag och barnen packade upp. Tur att jag tagit med min fina presenttermos så att jag kunde fylla på koffeinhalten vid lunchstoppet!
Lite mer djurkikning och sedan tog vi oss till karusellerna och lotterierna. Eller chokladhjul kanske man ska skriva... Det såldes nog inga lotter där. Vi vann ibgenting fast vi spelade så mycket.
När vi började fundera på att köpa åkband till barnen så sade både Wilma och Pontus att de inte ville åka några karuseller så jag köpte 11st åkkuponger istället. Men de ångrade sig sedan så syrran fick springa iväg och köpa ett till kuponghäfte åt oss. Barnen åkte väl en två tre karuseller var och Nelly och Alice hade såå roligt när de åkte kaffekopparna.
Vi avslutade dagen med bad och det var ett riktigt fint poolområde de hade fått till. Lite kallt ivattnet tyckte jag att det var för att vara pool...
Albin skulle inte bada till en början men jag lyckades övertala honom att bada lite i den väldigt grunda barnpoolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0