Irriterad

Jag känner mig irriterad på det mesta just nu.
Den förbannat skitiga hallen tex. Kläder ligger slängda överallt i den indragna leran. Vilket gör att barnen inte har ett enda rent ytterplagg. Jag har just dammsugit och torkat den lilla gång av golvet som är fritt från grejer. Jag vääägrar plocka upp några saker som inte är mina!
Fick ett irriterande sms i morse också. Vi skulle haft möte på jobbet på fredag och jag har haft fullt sjå att fixa barnvakt och nu visade det sig att mötet är inställt...
Är också irriterad över att jag har fem kvällsskift denna vecka och de börjar ca halv ett och håller på till halv tio. Drt här gjorde så att jag knappt skulle få träffa skolbarnen alls på tre dygn. Som tur är hade jag turen att få byta skift med en jobbarkompis på torsdag så jag fick en dag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0