Post

Skapligt irriterande när man går till postlådan utan att få någon post med sig hem och när man sedan kommer in säger barnen att postbilen åker förbi...
 
Wilma mår i alla fall bra idag(hon spydde en gång natten till igår) men vi fortsätter med lite skonkost som vi även gjorde igår.
Albin däremot har fått vattkoppor... Skönt att han också får det men man känner att sjukdomarna avbyter varandra och att man aldrig är på jobbet. Det är skönt att vara hemm och njuta med barnen också!
 
Stackars Alice har velat börja på innebandy på torsdagar under en månads tid nu. Men det har inte fungerat... Antingen har någon varit sjuk eller så har det varit något annat.
 
Jag känner sådan lust att dra igång julbaket men jag saknar saffran plus att det känns väl tidigt.
Fixa lite julstämning med gardiner och julstjärnor vill jag också men det får nog vänta tills vi får upp gardinstängerna i köket... Jag har ju köpt en massa nytt till köket när vi var i Ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0