Hotellfrukost! Jag har inte sovit något vi...

2012-05-08_06_34 (MMS)

Hotellfrukost! Jag har inte sovit något vidare inatt. Såå jävla varmt och turr luft så man knappt kan andas. Men Hästens säng. Den var underbart skön! Albin somnade ungefär halv elva och har bökat runt en massa. Det är nog för varmt för honom också... Nu har jag beslutsångest om vem som ska följa med Albin in när han somnar. Jag tycker egentligen att det är för jobbigt men å andra sidan tycket nog han att det är jobbigare utan mig...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag röstar på att Patrik följer med honom. Tror att han kan behålla lugnet bättre än du..

2012-05-08 @ 08:53:32
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0