Me&I-partaj!

Som jag sett fram emot detta! Jävla mage att sätta stopp för mitt bakande. Jag som hade så stora planer...
Det blev en glutenfri chokladkaka med cappuccinosmak, Leilas kolakakor, chokladrutor och vanilj- och hallonwhoopies. Men jag tror att gästerna var nöjda!

Sju stycken kom det och några barn förstås. Det var många turer hit och dit med gästerna. Vi hade nog blivit fler om det inte vore för diverse sjukdomar, jobb, barnafödande och barn som inte ville följa med. MMen vi var ett trevligt gäng! Synd bara att tiden går så fort och man inte hinner prata med alla...
Det blir nog ett till party för mig i vår så jag hoppas att de som inte kunde komma denna gång kan komma då istället!

En helt underbar vårkollektion är det, vilket resulterade i ett rejält shoppande från min sida!
Swettisjacka och yogapants till mig, swettisjacka till Wilma och Pontus, cirkusklänning till Alice och traktortröja till Albin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0