bebis

Hela dagen har jag blivit uppdaterad om Kalles förlossning idag. Det har varit såå spännande och jag har hela tiden gått och väntat på nästa sms. På kvällen kom han så äntligen och jag fick en finbild påhonom.Nu längtar jag bara efter attfå träffa honom!

Jobbade till 18 idag och när jag komhem satte jag igång med att koka ris och värma korv Stroganoff som fanns färdigt. Det är så bra att ha färdig mat i frysen till tillfällen när man har bråttom att få maten på bordet.
Barnen och jag tog lite glass till efterrätt.

Pontus och Wilma sover hos mormor några dagar nu.

Patrik upptäckte att vi båda jobbar sent imorgon och då har ju inte dagis öppet. Så det var bara för mig att leta reda på en vikarie så att jag kan vara ledig imorgon då. Inte dumt det heller!

Barnen lekte snällt en stund på kvällen så jag kunde fixa med tvätt och plocka undan lite julklappar. Sedan tittade vi på Djurgården en bra stund innan de gick och la sig. Till och med Albin tittade en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0