Oväntade möten

I söndags på väg hem från Hamrånge så stannade vi på Max och åt. Vem kommer in där då om inte min morbror Sture! Otroligt sällan jag träffar honom så det var trevligt. Han påstod att han skulle komma och hälsa på oss i jul... Den som lever får se!
 
Pontus och jag var till Valbo nu ikväll. Pontus behövde en tomtedräkt och så skulle vi titta på skor. Pontus och jag satt och provade varsitt par skor när det är någon som kommer och säger: Hej, jag tyckte väl att det var någon jag kände igen!
Det var Stefan och jag kände först inte igen honom. Men trevligt att träffas var det allt! Vi pratade en stund men gick sedan åt skilda håll.
Pontus och jag gick till Caf´´e Madame och så småningom kommer Stefan också dit och fikar med oss. Mycket trevligt!
 
Nya skor och tomtedräkt till Pontus blev det och Emlaplåster till Albin. Jag fick ingenting...
Vi handlade mat på Coop också.
Pontus planerar att bjuda moster på julbord på lördag!
På hemfärden ringer Pontus mobil och är Patrik. Han undrar vart Pontus lagt Tomas jultidningar.
Så Tomas var här på kaffe när vi kom hem!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men älskade lilla go'gubbe! Han är då för omtänksam den killen, jag blir alldeles rörd! Hälsa honom att jag blir JÄTTEGLAD om jag får äta av hans goda julbord!:-)

2012-12-12 @ 08:33:06
URL: http://yramammansrecept.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0