Känner mig lättad

Albin skulle ha sövts imorgon för att genomgå en njurfunktionsundersökning. Jag kontaktade sjukhuset igår för att jag hade lite frågor angående Emla och Albins pågående förkylning. Det blev då bestämt att vi skulle höras idag för att avgöra om Albin kan genomgå narkosen eller inte. Läkaren som ringde mig idag avgjorde att vi skulle skjuta på undersökningen. Det är onödigt att ta några risker eftersom Albin inte är helt kry.
Jag kände mig otroligt lättad då jag har gruvat mig för det här länge. Jag hatar när Albin ska sövas! Det är alltid en oro.
Vi ska i alla fall till dietisten på sjukhuset imorgon och prata om Albins allergi.. Jag skulle hellre åka på Pontus lucia förstås... Vi får se hur vi gör.
Jag har lyckats få ledigt på fredag då det blir luciafirande i Alices klass. Hade sådan tur att en vikarie på jobbet kunde ta skiftet åt mig!
 
Det blev plocksallad till middag idag enligt Wilmas önskemål. Gott var det! Vitlöksbröd till som jag nästan föråt mig på.
Pontus undrade igår om jag kände till Raggar-Olsson. Så idag tittade vi på ett avsnitt av Böda camping. Barnen ville väldigt gärna åka till Böda!
 
Nu är barnen nattade och Patrik och jag ska strax titta på Bonde söker fru. Vi tittar på datorn så fort avsnittet varit på tv. Det börjar ju precis när jag nattar barnen så jag missar en del annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0