Energi

Jag tycks ha fått tillbaka min energi, tack och lov!
 
Har under ett par månader knappt haft lust med någonting alls. Inte tyckt att någonting varit roligt... Inte ens baka har varit kul... Som jag annars brukat älska att göra!
 
Igår städade jag som aldrig förr och tyckte till och med att det var roligt. Barnen plockade undan (se tidigare inlägg om varför) och jag dammade , dammsög och torkade golv.
Bakade vaniljbullar till fikat och tog mig en gå/springtur på kvällen.
 
Idag kändes det härligt att ta emot lite främmande när huset såg skapligt ut. Köket ser ju inte bra ut men det är pga utbyggnad...
Ann-Sofie och tre utav hennes barn kom och lekte och käkade lunch med oss. Jag bjöd på Agnetas kyckling till oss vuxna och barnen fick kyckling,ris och currysås.
Wilma hade sin kompis Ida här och lekte med också. De kom faktiskt riktigt bra överens! Wilma blev bjuden på tjejkväll hos Ida imorgon så jag har en tjej som längtar!
Syrran med familj kikade förbi på kvällen. De kom direkt till oss efter deras semestertripp. Det var ett kärt återseende kan jag lova! Som Alice och Albin har längtat!
Barnen var så söta när de lekte alla utom Pontus i lekstugan. Fiskedamm hade de också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma till 6, och 7 an på väg

Håller ni oxå på med renovering ?

Hoppas du hittar lusten snart igen!
Kram

2012-08-03 @ 21:19:34
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0