Date med Anso

Jag började dagen med att baka lite. Är så sugen på att göra ett ordentligt påskbak men det blir väl förstås  inget som vanligt. Barnen lekte skapligt snällt med varandra så jag hann med tre sorter. Apelsinkakor med Polly, syrrans påskrutor och citronkolamuffins.

När de stora barnen kom från skolan åkte vi iväg till Anso där vi blev bjudna på bananpaj till kaffet. Gott!
Det var så längesedan vi träffades så det var extra skoj idag! Barnen lekte och vi snackade skit. Vi var ute en stund också och solen värmde så skönt men när den försvann så blev det iskallt.
Kollade även in Ansos nyrenoverade  vardagsrum och det var riktigt snyggt.

Så hem för att laga mat men det fanns inte mycket att laga av... Fick i alla fall ihop jasminris, köttfärsbiff och tzatziki. Skum blandning...

Efter maten åkte jag till Valbo och handlade mat. Strumpor till mig och Wilma köpte jag också och så fick jag med mig lite hem från apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0