Långledigt

Så har man äntligen fått långledigt då! Hela fyra dagar att bara njuta! Nä, skulle inte tro det va... Lite nytta måste man väl göra.

Under förmiddagen har Albin underhållit mig och Alice med en hel del bus:
Till lunch åt han sockerkaka! Sockerkakan stod på bänken och medan jag gjorde i ordning maten så stod Albin tydligen och njöt av sockerkakan. Sedan ville han inte ha något av den goda maten jag serverade.

Albin besprutade Alice och mig med en blomspruta medan vi försökte spela tv-spel. Och SOM han skrattade när vi fick oss en dusch! Jag hade nog också kunnat tyckt att det varit lite roligt om det inta hade varit för att jag försökte koncentrera mig på spelet...

Jag låg på soffan med datorn på magen när Albin kom och hoppade rätt ned på datorn så den vek ihop sig med min hand inuti.

Ja, roligare fm hade jag kunnat haft!
Jag hann med lite tvätt och tvättvikning ändå och så har jag börjat sortera lite inne på Alices rum. Vi har köpt två nya hyllor som rymmer en massa backar så det blir nog kanon när det blir klart.
Kl 15 började jag jobba. SÅ då blev det lite lugnare... Jag trivs så bra på min nya arbetsplats och är så glad att jag har en massa trevliga arbetskamrater!

Kommentarer
Postat av: malin

gud vad bra att du trivs!

skönt att komma till jobbet tycker ju även jag som bara har ett barn.. ännnu...

2011-11-18 @ 08:25:53
Postat av: Anonym

-n

2011-11-18 @ 08:26:11
Postat av: Yramamman

Sockerkaka med ägg i?!

2011-11-18 @ 21:27:51
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0