Nellan har åkt

Nelly var här en stund på em med mormor som barnvaktade henne. När det var dags att åka så tyckte Nelly att mormor kunde åka hem själv.

På fm gjorde Albin och jag inte mycket. Plockade lite och tvättade. Sen var vi ut på sovpromenad men Albin var segsövd idag. Det kan bero på den guppiga vägen. Det är nyhyvlat och asajobbigt att dra vagnen på.

Medan Albin sov bakade jag något slags sockerkaka och så hjorde jag rabarberpaj som vi fikade när alla barnen kommit hem. Albin åt också rabarberpaj men han rynkade på näsan. Gullungen min!

Nu är det väl dags att börja med kvällsmaten så att vi hinner äta innan fotbollsträningen. Potatisgratäng med kassler blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0