Men nu så!

Nu har jag gjort ett träningspass! Får vi se hur det fortsätter...
Jag tog först en 20-25 min lång barnvagnspromenad i hagelskurarna och sedan blev det lunchpaus för Alice och mig.
20 min Zumba express, några plankor och hela nio min på crosstrainern.
Bra början om jag får säga det själv!

Det blev inte någon tidning läst igår kväll. Jag hade ju en tupperwareorder att lägga och så bloggade jag i matbloggen.

På morgonen plockade jag ihop i sovrummet och dammade och dammsög. Alltså bara torkning kvar!

Alice och jag bakade kladdkakemuffins på fm också. Den lilla tjejen var ju så besviken när hon ringde till Tove och de inte kunde leka så någonting var vi tvungna att muntra upp oss med.

Kommentarer
Postat av: malin

otroligt duktigt!!!

2011-05-02 @ 15:18:09
Postat av: Jennie

Det var snällt sagt! Vi får väl se om det fortsätter...

2011-05-03 @ 21:19:51
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0