Handling

Albin och jag skulle gå på öppna i Storvik för första gången på mycket länge. Vi hade tv-spel att lämna tillbaka på biblioteket så varför inte slå två flugor i en smäll och gå på öppna på en gång liksom. Dessvärre var det ju så klart stängt.
Försökte då få komma till Anso och hälsa på. Men hon svarade inte direkt på smset så då åkte vi till Sandviken för lite  matinköp på Ica istället.
Jag hittade morsdagspresent också. Ett nattlinne som det står Världens bästa mamma på!
Hade även tur att hitta en softshell.jacka till Wilma. Hon har suktat efter den länge men jag har tyckt att hon ha jackor så att det räcker. Nu var det halva priset så då slog jag till!
Mattias kom och lekte med Pontus en stund på em och vi andra satt ute och lekte trots att det blåste som sjutton.
Lite käk i femtiden och så fotbollsträning på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0