28/5

Dyrran smsade och frågade om vi skulle med på loppis men jag sa nä. En stund senare ringde Nelly och frågade om vi skulle med så då lovade jag att följa med ändå. Sagt och gjort, loppis på Hallonfallet. Ingenting shoppat men Pontus skulle absolut köpa en cykel för 30 kr. Visst var det billigt men har säkert redan fem cyklar. Jag sa först nej men sedan skulle han få gå tillbaka och köpa den men då ångrar han sig på vägen. Det var troligtvis för pinsamt att gå omkring med cykeln på loppisen...

Vi följde med syrran hem och fick lunch som bestod av kycklingwok. Gottigott!

Iväg med Pontus på bmx-kalas som började kl 13.

Syrran övertalade mig igen och den här gången var det om att följa med på deras föräldragrupp som skulle vara vid skidstugan vid Korsåvägen. Det var faktiskt riktigt trevligt att vara med. Det finns en hinderbana där i skogen som barnen gillade. Syrran hade fika med till oss också.

Sent på kvällen var jag ut på en långpromenad. Såå skönt att gå alldeles ensam och känna den ljuva doften från skogen! När jag kom hem kollade vi på en film som heter Alla talar om Grace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0