Trodde nästan jag fått tillbaka min babby...

Men jag verkar ha haft fel... Igår var han så nöjd och glad och kröp runt och lekte med ett smile på läpparna!
I natt skrek han som en galning och idag på öppna var han sig inte heller riktigt lik. Lekte snällt till en början men sedan skrek han mest så då åkte vi hem.

I söndags var vi till Högbo på Barnens vasalopp och barnen var såå duktiga. Linda och Nelly var också med och mamma och pappa kom för att titta. Tur var väl det för jag hade trott att jag skulle ha klarat av det där själv men det hade jag nog inte gjort... Det var lite för mycket folk för det!
Alla barnen fick medalj och en påse med diplom, russin, banan, reflex mm. Och det kostade bara en tjuga att vara med!

Söndag em kom Anso med familj för att gratta Abbe och han fick ett pussel och en Stålmannen body av dem! Jag har längtat efter att få börja köpa lite sådana kläder till Abbe! Var ju längesedan man gjorde det åt Pontus.

Igår var som sagt Abbe ganska nöjd med tillvaron så då hann jag få lite gjort. Bla gjorde jag ren ugnen och det var inte igår kan jag säga... Resultatet blev väl inte tipp topp men jag får väl försöka göra det lita oftare så kanske det ordnar upp sig någon gång!
Igår em åkta vi till Hoforshallen för att bada barnen och jag. Går himla bra att bada med dem utan annat vuxet sällskap faktiskt! Vi hade en mysig stund och Albin bara älskar det!
Kl 16.30 skulle Pontus börja på simskola. Han skulle få vara med en provgång och sedan var det fyra gånger kvar. Det gick bra för Pontus vilket jag inte hade trott och han tyckte det var"lite" kul.
Synd nu då bara att det inte blir fler gånger... Jag hade fått veta att man skulle betala en medlemsavgift på 150 kr och 375 kr för tio ggr simning och så långt tyckte jag att det var helt okej. Dessvärre tyckte de att jag skulle betala samma summa fast det gått sex ggr av tio och det vägrar jag!
Himla dåligt att ta samma avgift fast över halva kursen gått.
Kanske är jag som är fjantig?
Nu känner jag mig i alla fall som en dålig mamma för att jag lurat Pontus...
Han får väl börja till hösten istället om det fungerar med mina abetstider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0