Tisdagen innebar bra början och dåligt avslut

Albin var på gott humör oc vi skulle få främmande på em så Alice och jag satte igång med att städa!


Vi hann plocka ihop och dammsuga innan lunchen!

Albin fick äta själv och det gick väl sådär...

Och så iväg ut på sovpromenad. Albin sov nästan i tre timmar så det blev färdigstädat här!
Jag passade även på att ta en snabb dusch medan Alice var duktig och passade så att ingen skulle ta brorsan!
Vid två började Alice misströsta, hon hade ju väntat hela dagen på att Moa skulle komma!
Så vid ca halv fyra kom de äntligen! Albin fick en bok som heter racerbilen Raketen och fyra småböcker i en förpackning!
Vi fikade och lekte och hade det allmänt trevligt.
När jag håller på och dukar fram maten som bestod av ost och skinkpaj med hemmagjord hamburgerdressing så ropar Patrik att jag skulle komma till vardagsrummet. Albin har då spytt lite grand.
Svårt att veta om det är magsjuka eftersom vi inte träffat någon som har det och det bara var en liten spya så Albin fick äta lite mat men den kom upp igen.
Så det var bara att konstatera magsjuka!

Tisdagen ägnade vi mest åt att försöka ta hand om skrikig unge men vi hann även tvätta en del.
Se så duktig Alice är på att hänga tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0