Mer spyor

Albin började söndagen med att spy upp gröten och då rasade mitt goda humör.
Ska vi börja om igen nu tänkte jag... Ytterligare 48 timmars isolering...
Men vi klädde på oss och gick ut i det fina vårvädret. Vi tog en promenad bort till Jerry och Pontus och Wilma åkte skidor i skoterspåret dit. Det var så skönt ute att vi bestämde oss för att göra en liten grillutflykt.
Vi hade det alldeles, alldeles underbart och jag tog några fina bilder! Dessvärre hade jag glömt att sätta i kortet i kameran så nu får vi se om jag kan få ur bilderna...

Idag är det Wilma som har spytt. Vilket jag är mycket förvånad över!
Jag pratade med Albins läkare idag och hon lät alldeles övertygad över att Albins spyor inte hade med någon magsjuka att göra. Hon tror att Albin reagerade så här pga att han blev provocerad med ägg så nu är det åter till äggfri kost för oss.
Patrik var och hämtade ny Forlax till Albin idag så ikväll har han fått en dos igen.
Jag ringde till sjukhuset idag eftersom att Albin i princip inte gjort annat än skrikit sedan lunch igår.
Hela natten har han också skrikit så det har inte blivit mycket sömn för oss två.

Ja, ja, vi får hoppas att det blir en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0