Me&I

Gårdagens stora händelse var Me&I partyt hos syrran! Som jag har längtat efter att få se vårens kollektion! Jag har varit inbjuden att se kläderna två gånger tidigare hos Ann-Sofie men båda gångerna så har det blivit inställt pga magsjuka...
En jättefin kollektion var det!och jag blev glatt överraskad över mammaplaggen som gjorde sig bättre i verkligheten än på bild!
Till mig själv köpte jag ett par svarta knickers tror jag att det hette, till Pontus och Abbe blev det folkcars everywhere, Albin fick även ett par plyschhängselbyxor med en sköldpadda på rumpan. Alice fick en t-shirt som kallades spiders everywhere och Wilma en röd geischatopp!
Gott fika fick vi så klart! Syrran hade bakat äggfritt så att jag skulle kunna äta! Bullar, päronkaka och kolakakor.

Nu är ni välkomna till mig på me&I visning den 12 april kl 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0