Albin 1 år

Barnen ville att vi skulle ge Albin frukost på säng men jag tyckte att det verkade krångligt och onödigt.
Vi ägnade förmiddagen åt att städa och så gjorde Pontus och jag i ordning tårtan. Det blev vaniljvisp och jordgubbar i den.
Till lunch åt vi pasta och köttfärssås och Albin fick samma mat som oss! Det gillade han! Han åt jättemycket!
Patrik fick gå ut med Albin på sovpromenad och jag fortsatte ihopplockandet och så dammsög jag.
Tog en dusch och när jag håller på och klär på mig så hör jag att första gratulanterna kommer.
Mamma, pappa och mormor.
Av mormor och morfar så fick Albin pengar.
Av mamma och pappa fick han också pengar men även 3 play to learn leksaksbilar, en body med The Flintstones och ett par superläckra jeans med hängslor.
Storbarnen fick också paket av mamma. Tjejerna fick hemstickade benvärmare och Pontus fick påfyllning till mobilen.
Linda, Tomas och Nelly kom också och av dem fick han en stoor lastbil som Pontus och Abbe hade jätteskoj med hela em!
Pontus och Wilma följde med mamma hem, det är ju sportlov nu!

Vi avslutade dagen med att äta på Monroes! Som jag har längtat efter pizza!

Just ja, av oss fick Albin en leksak som man dunkar ner bollar med en hammare i, en gul body och hängselbyxor i regnbågens färger.


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj.. Vilken stor å konstig text :-S

En mys me Albin dag hela dan!! :-D

2011-02-26 @ 21:01:18
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Jennie Östman

Ja, en mysdag!

Håller med om att det blev en mycket konstig text men jag råkade komma åt någon knapp på datorn och sedan fick jag inte tillbaka den vanliga texten...

Ombyte förnöjer!

2011-02-26 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0