Patrik 35 år!

Patrik fick inget paket av oss snålisar...
Men Alice var snäll och gav honom en teckning! Gullungen!
Vi städade och plockade lite på fm.
Malin Broman ringde och frågade om vi skulle vara hemma efter lunch och det skulle vi ju. Så Malin och hennes två yngsta flickor Elin och Ida kom hit och fikade och snackade några timmar. Elin och Alice lekte bra med varandra. Elin går i Wilmas klass men ville följa med fast inte Wilma var hemma.
Och lilla Ida, hon är ju bara för söt! Jag hade äran att få hålla henne en stund också. Så då passade jag på att snusa i mig bebisdoften riktigt ordentligt.
När de åkt var det bråttom, bråttom. Klockan var strax före halv sex och dagismötet började sex. Jag stekte på några korvar som fick bli kvällsmaten.
När jag kom hem från mötet var Rolf,Agneta och Axel här och gratulerade Patrik.
Albin var skitrött när de åkt så det blev tidig kväller vid nio för honom. Alice fick duscha innan hon lade sig.

Kommentarer
Postat av: Linda

De hade stängt utlämningen och de som var kvar kunde inte lämna ut..

2011-08-24 @ 08:23:46
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0