Me&I hos syrran

Igår söndag, bakade jag tårtbotten och Alice bakade födelsedagsmuffins. Vi käkade lite rester till lunch och sedan var det dags att dra iväg till syrran på me&I-party. Som jag längtat! Det var ju såå mycket snyggt i den här kollektionen! Jag köpte varsitt plagg till POntus, Wilma, Alice och mig själv.
Till fikat fick vi två sorters cupcakes och några mjölkchokladkakor. Jättegott!
Den nya Me&I säljaren var himla trevlig! Hon kommer till mig och visar kläderna den 14 september.
Åkte hem och började laga lite käk och rätt vad det var dök mamma och pappa upp! De firade Patriks 35-års dag i förskott.
Jag gjorde iordning en princesstårta och så fikade vi när syrrans familj kom.
Mamma tog med sig Wilma och Pontus hem.
Restsen av familjen tog en promenad när alla åkt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0