Varför, varför, varför

Idag fick Alice äntligen åka till sitt älskade dagis för första gången på ca tio dagar!
Albin och jag åkte hem och tog det lugnt vi. Albins näsa rann och han hostade mer och mer. Han har även hostat en del i natt. Strax före elva gick vi ut och Albin somnade. Sedan sov han till kl 14 då jag väckte honom för att åka och hämta Alice.
Alice fick med sig sin dagiskompis Wilma hem. Vår Wilma hade följt med Emilia hem idag.
Albin åt en sen lunch när vi kom hem från dagishämtning. Han åt bra!
Strax efteråt somnade han och då började jag misstänka att något var fel. När han vaknade tog vi tempen och den visade på 39,9 grader! Stackars litet hjärta!
Ska han aldrig få vara frisk?
Det har jag frågat förut och det frågar jag igen!
När Patrik kom hem åkte jag och köpte hostmedicin till Albin. Sedan blev det matlagning.
Men Albin ville inget ha till middag...
Tur att han dricker bra i alla fall! Han har sovit större delen av kvällen.

Pontus har stora bekymmer om det blir någon bmx eller inte för honom imorgon. Han har ju missat rätt många gånger under våren så jag skjutsar nog dit honom imorgon fast Albin har feber... Det borde han väl inte ta skada av?

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej det borde han inte så länge du klär honom VARMT. Hoppas att Albin är bättre idag och att han kommer äta som en stor karl igen!

2011-04-06 @ 08:04:36
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: Tessa

nej inte ska det vara någon fara att följa med i bilen till bmx´n.

Vad jobbigt för er och framförallt Albin att aldrig får vara kry. Tycker ju att det är jobbigt när mina är sjuka ofta men de är ju inte i klass med Albin, stackarn.

2011-04-06 @ 13:27:18
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0