Utedagar

Patrik var ledig igår så då åkte vi till Sandviken för att shoppa lite. Det blev Dollarstore och Lidl. Inte ofta man handlar på Lidl och det är nog tur det eftersom de knappt har något som man har på shoppinglistan... Vi hade i alla fall sett lite grejor i ett reklamblad som vi skulle ha och så en apelsinnektar som familjen smakat hos svärisarna.
När barnen kom hem åkte Wilma, Alice, Albin och jag till en stor sandlåda vid skolan. Där träffade vi också Linda och Nelly. Albin gjorde pemiär i sandlådan!





Albin trivdes verkligen i sandlådan men var väldigt sandig efteråt! Konstigt...

Albin och Alice gungade lite när vi kom hem.



Idag var jag ut på en lång promenad när Albin skulle sova och sedan var tanken att jag skulle börja baka till me&I-partyt men det hann jag inte innan han vaknade igen.

När barnen kom hem var det samma visa idag igen. Sandlådan med Linda och Nelly! Men idag var även Pontus med. Och så hade vi fika med oss.

Man ser nästan bara Albins mössa över sandlådekanten.

På hemvägen från sandlådan så skulle vi skjutsa brudarna till deras kompisar Wilma och Matilda. Det var första gången Alice var där själv och det var lite spännande att se hur det skulle gå med tanke på att Alice är hundrädd och de har tre hundar. Men det gick så bra så!

När brudsen var borta passade Pontus, jag och Albin på att ta en cykeltur. Albins första!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tyckte Albin om att åka cykelkärra?

2011-04-12 @ 21:54:58
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det syns väl lite på honom... Det var väl inte speciellt kul men han protesterade inte heller.

2011-04-12 @ 22:05:17
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0