Tråksöndag

Jag mår nog inte alldeles prima idag... Har ont i kroppen och pyttelite ont i halsen. Jag har inte haft lust för något idag heller.Det skulle ju kunna bero på vädret. Hällregn! Men jag tror mer på en begynnande förkylning.
Stackars Abbe har ju varit skapligt pigg i ett par dagar nu men igår började han hosta lite och idag har han hostat lite mer. Han har då ätit som en häst idag och magen har blivit rund!

På fm hade vi hur tråkigt som helst.
Efter lunch åkte jag till Tor.Center och handlade lite. Sedan började jag baka! Jag skulle baka så mycket jag hann tills syrran med familj skulle komma hade jag tänkt. När jag hade ställt in chokladrutorna i ugnen så kommer Patrik och berättar att hans syster med familj också skulle komma. Då var det bara att sätta igång och städa istället. Jag hade nog skämts ihjäl om de hade kommit och sett det kaos som rådde!
Nelly stannade här medan syrran och Tomas åkte tillbaka till Sandviken där de nyss hade varit.Hon lekte och hade så roligt den lilla gobiten! Kul att ha henne här!
Wilma fick födelsedagspresent av Agneta också! Även Albin så klart! Fina kläder fick de!

Egentligen har det ju varit en ganska bra söndag med fikafrämmande som jag älskar! Det är väl för att jag inte känner mig okej som jag inte uppskattat det på samma sätt som jag brukar...

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag borde du verkligen inte klaga! Vi kom ju till och med 2 gånger!;-)

Nä jag förstår att det blev tråkigt när du inte är nå pigg..:-(

2011-04-03 @ 22:14:26
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska komma och fika med dig jag också nån dag, snart sitter man fast i ett jobb igen så då är det slut på friheten!

2011-04-05 @ 13:04:05
URL: http://tankebubblorna.blogg.se/
Postat av: Jennie Östman

Ja du syrran, jag BORDE verkligen varit nöjd så jag förstår inte varför jag inte var det!

Sara: Det ser jag verkligen fram emot!

2011-04-05 @ 21:03:22
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0