Heldag i Hille

Vilken hysteri det var på Willys igår! Vi var där och handlade. Laddade ordentligt med påskgodis. Det var ju billigt ju!
Barnen har planerat för nya Halv åtta hos mig middagarWilma var först ut igår kväll. Vi fick macka med prickig korv till förrätt, grillspett och pommes till varmrätt och chokladdoppade jordgubbar och bananskivor till efterrätt. Pontus hjälpte till att grilla. Han är så duktig!
Wilma med sina grillspett!



De var såå goda och hon hade lagt ned stor möda på dem! Min goa tjej!
Jag passade på att ta mig en öl till den goda maten också. Vi satt på altanen och njöt. Det var min första öl på nästan två år så den var extra god!

Vi har varit hos Malin sedan lunchtid idag. Malin fixade god lunch till oss och kladdkaka till fikat. Efter det lyckades vi få med Malin på promenad. Riktigt mysigt var det. Alice och Nelly cyklade och hoppade av cykeln titt som tätt för att plocka blommor. Gobitarna!
Vi fick tom Malin att stanna ute en stund efter det.
En glad Albin leker på Malins baksida!

Oj då, blev visst en liggande bild det där...

En trött liten Tove i sin vagn.



Stackaren blev väckt när hon skulle sova middag och ville inte somna om...

Vi käkade pizza till middag och Albin fick nog Sveriges dyraste barnmatsbur inköpt på macken i Hille. 21 kr kostade den!

Sedan blev det lite innelek!

Alice lekte visst att hon hade solglasögon.



Albin som hatar nappar. men Toves cerisa napp var visst väldigt spännande...

Malin hjälpte mig att få till kategorier på min matblogg. Så bra det blev! Tack Malin!
Innan vi åkte hem så bytte Nelly blöja på Albin. Hon kan det där hon!


Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud så duktiga barn du har! Wilma ser så mallig och van ut med de där grillspetten! Kan tro att det smakade bra.

2011-04-23 @ 08:53:44
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0